maandag 8 juni 2015

Bosfair Kwintelooijen

Afgelopen zaterdag ben ik naar de bosfair bij Kwintelooijen (Rhenen) geweest. Wat een boel leuke kraampjes stonden er! Echt een aanrader om volgend jaar eens heen te gaan als je dat nog niet eerder hebt gedaan. Naast een heleboel brocante kraampjes staan er ook allerlei 'life style' kramen met veel leuke dingen en kun je allerlei lekkere hapjes en drankjes halen. Met het heerlijke weer van afgelopen zaterdag was het de perfecte dag om even lekker rond te neuzen!

Natuurlijk zag ik weer veel te veel mooie spullen die ik mee had willen nemen ;) Maar gelukkig kon ik me inhouden, ik heb er simpelweg geen plek voor. Dat wordt wat als we ooit een ander (en groter) huisje krijgen, haha! Voor nu blijft het bij veel leuke ideeën opdoen... En alvast beginnen met sparen ;)

Toch heb ik wel wat spulletjes meegenomen. Ik heb een prachtig oud blikje gekocht en 2 glazen flesjes met kaarsen. Tot slot nog een mooie leren armband, vooral de combinatie van het subtiele printje in wit/roze met het stoere leer vind ik erg mooi!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten